30 koni więcej

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • djczas
    RS
    • 2005
    • 9612

    #26
    mrymek, spróbuj prze www.imageshack.us lub www.fotosik.pl użyj linka bezpośredniego do zdjęcia oraz polecenia img z paska po lewej w szybkiej odpowiedzi tam wklej adres i włala

    Komentarz

    • leotdi
      Classic
      • 2006
      • 30

      #27
      Zamieszczone przez brutus
      a czy mozliwe jest w <w silnikach TDI> uzyskanie wiekszej mocy np 170 KM przy zachowaniu np 330 nm ale za to w szerszym zakresie obrotów, czy poprostu mija sie to z celem ( Wiem że im wyższy moment tym auto szybciej osiąga wieksze prędkości, ale chodzi mi o oszczędzenie np. sprzęgła czy innych podzespołow mniej odpornych na dzialajace na nie siły)??
      odp. brzmi TAK :



      Mam podobne odczucia w opisywanych tu porównaniach. Modowane ALH, ASV, czy seria 1.8T 150kM (leon) były porównywalne w osiagach do 3-biegu (próby na spocie - dystans krótki - bo do 3-go biegu). Różnice jednak MUSZĄ następować w wyższych partiach, od biegu 4-go.

      Przy okazji zadam pytanie:
      --------------------------------
      Jeśli pójdę w skrzynię 6-bieg. i podniosę Moment o ok. 20Nm :arrow: to czy odczuje to wyraźnie :?:
      Mam dylemat:
      1) czy pakować sięw 6-kę (nie jeżdżę praktycznie w trasy)
      2) czy też w mocniejsze sprzęgło dla posiadanej akt. skrzyni EGS :?:
      pozdrowienia

      leotdi
      -----------------------
      +180kM ASV by Ali

      Komentarz

      • dariuspolo
        L&K
        S_OCP Member
        • 2007
        • 1168

        #28
        Zamieszczone przez leotdi
        czy pakować sięw 6-kę (nie jeżdżę praktycznie w trasy)
        ...jezeli robisz malo tras to zostalbym przy 5biegowej z mocniejszym sprzeglem.
        T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
        SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
        Zuzycie paliwa

        Komentarz

        • misiekwaw
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 7715
          • Ford

          #29
          Zamieszczone przez leotdi
          Mam dylemat:
          1) czy pakować sięw 6-kę (nie jeżdżę praktycznie w trasy)
          to będziesz miał zbędny jeden bieg
          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
          http://www.disi-tune.pl
          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
          Był WRX
          Była Octa

          Komentarz

          • leotdi
            Classic
            • 2006
            • 30

            #30
            Zamieszczone przez dariuspolo
            Zamieszczone przez leotdi
            czy pakować sięw 6-kę (nie jeżdżę praktycznie w trasy)
            ...jezeli robisz malo tras to zostalbym przy 5biegowej z mocniejszym sprzeglem.
            rozumiem że macie na myśli standardowego Sachsa 228mm :arrow: , a nie Sachsracing 8) , który koszuje 2/3 skrzyni.

            Proszę Was jeszcze tylko o odpowiedź. Czy te 20Nm warte jest poniesienia kosztów :?: :idea: Czy to odczuje na tyle w osiągach :?:
            pozdrowienia

            leotdi
            -----------------------
            +180kM ASV by Ali

            Komentarz

            • misiekwaw
              RS
              S_OCP Member
              • 2004
              • 7715
              • Ford

              #31
              Zamieszczone przez leotdi
              Proszę Was jeszcze tylko o odpowiedź. Czy te 20Nm warte jest poniesienia kosztów :?: :idea: Czy to odczuje na tyle w osiągach :?:
              nie bardzo wiem co Ci napisac, ale imho bedziesz zawiedziony :roll:
              IMHO najbardziej odczuwalna roznica jest roznica seria vs program, przynajmniej u mnie tak bylo :roll:
              Moze dlatego ze kolejne setupy przynosily wzrost KM, glownie w wyzszych obrotach a Nm praktycznie pozostawaly bez wiekszych zmian :roll:
              Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
              http://www.disi-tune.pl
              Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
              Był WRX
              Była Octa

              Komentarz

              Pracuję...